ontmoet mijn kat en konijnen

Hoi lieve lezeressen,

Ik ga vandaag mijn kat en mijn konijnen laten zien! Ik ga wat over hun vertellen,  en ik hoop dat je het leuk vindt. Lees je mee?

Over gismo

P1080572     P1080573  P1080577

Dit is Gismo mijn kat en me zusjes kat. Hij is (17jaar) en dat is hal heel erg oud voor een kat. Maar hij kan nog wel heer erg goed lopen en rennen. En hij is lief en hij is een jongen maar hij mag niet naar binnen weetje waarom omdat ander gaat hij op de bank plassen en op het kleed. En dat is niet leuk maar hij mag wel in het gangetje en daar is eten en water en een hok. Maar hij mag soms wel in de kamer als me vader er niet is omdat dan moet hij naar buiten.

Over Hopje en Dropje

P1080576  P1080574

Dit is dropje die op de wc zit, bah. Maar ze is wel heel er lief, ze is een schatje. Maar ze kan je vreselijk bijten au. Ze zijn alle twee een jaar. Maar dropje kan ook likjes geven en dat is super lief. En ze is een meisje. De ander is hopje die is een boefje en is wild en dat is vervelend en dit is ook een meisje, ze zijn zusjes. We noemen hem de wilde.

 

Leave a comment